Älskar dig för den du är

tisdag 12 maj 2015

3 års kalas m.m

Ja nu har Hailie blivit hela 3 år och är nu en stor tjej som hon själv säger. Och ja tiden går så fort faktiskt tyckte det inte var så längesen man planerade hennes 1 års kalas.

Vi har även hunnit med utvecklingssamtal och ett besök på habben också. Allt funkar bra med vardagen tycker jag kring henne. Nu i födelsedags present fick hon en cykel som är specialgjord för henne och den gillar hon skarpt så äntligen kan hon cykla utan problem. Kan lägga upp en bild på den här senare men vill i alla fall tacka min kusin och hennes man för att dom fixade med den till henne. Det var verkligen uppskattat ett stort tack till er för cykeln och för att ni ville vara med och fira henne på 3 års dagen.

Det hålls på nu att planera inför att hon ska få en myoelektrisk arm men det är inte klart ännu om hon verkligen uppfyller kraven för att kunna få en men det är något jag hoppas på.

Det som var jätte kul var min kompis bröllop där vi fick mycket positiv feedback från alla som träffade lilla Hailie och mig att hon är så duktig och att alla tyckte hon var så underbart söt. =) tack till er för att ni tyckte det. Och tack till alla er som ville veta mer om henne och vårt öde tillsammans som har gjort vårt band så starkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar